10-4/27 ♥

Godmorgon sålstrålar! ♥ Är verkligen jättenervös idag!!!!! Idag kommer ju min correspondant hit från Alsace.... :O
Klassen ska hämta upp fransmännen klockan 11 idag...


Jag är den enda som inte har träffat min för att jag inte åkte med (för jag var efter i skolan + sjuk + DET VIKTIGASTE; JAG VILLE KÖA TILL TOKIO HOTEL ISTÄLLET!!! Kom ju längst fram, så det lönade sig ;) ) Haha, okej det var nästan bara därför.. Blir lite svårt att förklara det för hon som kommer bara ;) hehe...


Det är sen tänkt att några stycken ska ut och käka lunch tillsammans med "sina fransmän" haha. Ska bli mycket intressant...
DAGENS OUTFIT!



Jacka- Zara ♥
Linne- Bik bok ♥
Jeans- Helmot Lang ♥

Önska mig lycka till idag!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt :D

2010-04-27 @ 14:58:51
URL: http://idaveintie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback