Jag börjar förlora hoppet för mänskligheten... ;)

Till: Min lärare
Sms: Hej Hängpung. Vill du kolla på film i kväll?
Svar: Detta tycker jag inte passar sig.

Förklaring: Smset var menat att hamna hos min killkompis men hamnade i min lärares mobil. Jag funderade allvarligt på att hoppa av skolan när jag fick svaret.

Till: Pappa
Sms: Har du haft trekant nångång?! Jag hade det med två killar, det var helt sjuuukt!
Svar: Nix, jag har haft chansen, men då backade jag. Kändes inte rätt liksom.

Förklaring: Jag var skitfull och minns inte att jag skickat smset, så vem det var menat till vet jag inte. Försökte ljuga och säga att det inte var sant dagen efter, men han trodde mig inte ;o

(Vilken skön pappa xD)

Till: Sonen
Sms: Du får inte runka i vardagsrummet. Vi får gäster i kväll. Puss /Ma
Svar: Va? 

Förklaring: Skulle skicka till min son att han inte fick stöka i vardagsrummet. T9 Skrev runka. Till mitt försvar så är det min sons gamla telefon. Han måste lagt in ordet runka.
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA, jag dör varenda gång jag går in på den där sidan, FELSMS.COM!!!!

Kommentarer
Postat av: maggie

lmao :)

2010-02-17 @ 17:05:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback