Make some noise!

Jag är äntligen hemma från en lååång dag! Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta ett stort glas med apelsin juice ^^. Känner att jag inte riktigt har blivit frisk än, så dagen har varit rätt jobbig, men jag har haft väldigt kul! :) Kanske inte franskan på morgonen... I 70 minuter! Men sen så var det gympa och jag kunde inte vara med eftersom jag är lite små sjuk, så det skulle inte vara så bra. Det slutade med att jag hamnade på Café 60 med Georg och Cicci :). Det var mysigt! Sen jag dagen på bra och jag och Ina tvingade oss själva att gå till kören efter skolan... Men man vill ju ha MVG i musik! ;) Nu ska jag ta och äta mellis!
Puss och kram!





Ska ju som sagt äta mellis, vilket jag alltid göra, och jag undrar:



Kommentarer
Postat av: fågeln magda bill tom coco

nope, never :) bara tidig middag

2010-02-01 @ 23:45:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback