Morgon inlägg!

Har nationella proven i svenska idag!!!!!!!! Vilket hela Sveriges nior har nu.. Men jag är inte så nervös...okej lite :S. Men vet ni vad som är bäst? Jag somnade typ halv nio igår! Feeett skönt! Sen gick jag upp tjugo över sex för att man inte får komma försent för då kommer man inte in i aulan, vilket betyder att man inte ska få göra provet! Ska ta med mig godis, te och macka! ;) Så jag måste hinna in på 7 eleven och köpa snasK! Ska äta nu. Jipppiiie nu kom Katy Perry med 30h3 med Starstukk på MTV! :D

Alla ni som ska göra provet idag, LYCKA TILL!!!!!!  Puss och kram, ha annars en underbar tisdag! :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

tack:D och så kul att du också älskar tokio hotel! Ska du på nån av deras konserter i vår?



Jag gjorde också provet, gick helt okej men hann inte med helaP hehe

2010-02-09 @ 20:19:23
URL: http://lienes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback