Söndag!

Måste plugga idag, men jag känner mig grymt mycket för att gå ut på en promenad vid djurgården!! Hoppas jag hinner det, för jag måste rensa huvudet! En sak som jag måste nämna, alltså jag hör så mycket skit som folk håller på med från folk och då blir jag så tacksam och stolt över mina kompisar! De flesta av dem i alla fall, går aldrig bakom ryggen, är alltid kramgoa och härliga, lyssnar på en, snackar inte skit, ställer alltid upp och man kan lita på dem. The dreamgirls! Älskar mina vänner! <3 De som inte accepterar en ska man hålla sig borta ifrån. Jag skulle aldrig klara av att försöka vara någon som jag inte är bara för den andra. Förstår ni vad jag menar? Man måste vara med personer som uppskattar en, och inte bara tar,tar och aldrig ger. Man är hellre ensam än att umgås med sånna. Eller? Jag tycker det i alla fall.

B. Scott Top Five Types Of Friends That Need The Heave-Ho!


Kommentarer
Postat av: maggie

gullapa <3

2010-02-09 @ 18:15:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback