10-1/23

När jag vaknade upp idag, så kände jag att någonting var annorlunda, allt kändes mycket gladare liksom. Jag insåg att det var ljust i mitt rum! Börjar känna
Åt en lång frukost med mamma och vi satt och pratade om Göteborg resan... Och Bella, jag och Dessi kommer att få åka själva!! :D Vi ska alltså få på hos min moster. Hur snällt som helst! Sånt gillar vi :). Bokade just min tågbiljett. Pirrigt! Vi ska dra till Göteborg 10.10 dagen efter Tokio Hotel konserten i Globen. Världens dampigaste tågresa jag någonsin kommer göra antagligen. Sen så när vi kommer fram så kommer vi dra direkt till Scandinavien area..
vi har tur, eftersom mitt i Scandinavien så finns det en mac donalds! Där blir det middag! Och gissa vad, just den kvällen kommer min kusin jobba på donken där! :D På Scandinavien så kommer jag att träffa min kompis Amalia vilket är jättekul, eftersom vi inte alls träffas så ofta, eftersom hon bor i Skåne.
Asså, det kommer bli ett av det roligaste sportlovet i hela mitt liv! Fan vad jag har stått ifram emot det här! :D
Så här ser min dag ut idag:
* Hjälpa Dess att boka hennes biljett

* Gå på stan efter jeans ;)

* Tänkte kanske visa upp lite av mina favorit plagg i garderoben! Antingen genom en video, eller bara foton. Blir kanske båda! Det skulle ju vara jättekul! Eller hur? :)

Sen så ska jag blogga där emellan!

Hörs senare
xxxxxx puss <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback