10-1/31

Vaknade för förta minuter sen av jag kände att det var ljust i hela rummet :). Men vitt är det fortfarande ute, usch! Snön får dra nu tycker jag! hehe
Idag ska det hända lite kul!
Min dag ser ut såhär;
* Äta frukost

* Tvätta håret, fix fix ;)

* Plugga

* Testa mitt nya sota ögonen kitt! Ska självklart visa er hur jag gör och så. Hoppas det blir bra!

* Fixa mig snygg

* Gå till globens restaurang och äta middag!

* DEPECHE MODE I GLOBEN!!!!!!!!!!!!! :D

* Och blogga där emellan! :D
Ovanligt kul söndag! :D Hehe
Snow is falling, all around me, children cryin!!! gaaah
coffe cup ?
haha, det här ska bli kul ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh men tusen tack :) älskar blått, det är så fint!

2010-01-31 @ 12:08:13
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback