10/1-10 Beckys inne/utelista

Innelista:


PIXIE LOTT!

Jag älskar denna tjej! Hon är rolig och söt i sina intervjer, hennes nya skiva är GRYM! Och hon sjunger jättefint live. Hon har även stenkoll på vad som är snyggt och hon har en funkig egen stil!

CLASSIFEID!



Självklart så får blondinbellas nya märke " Classifeid" en plats på listan. Det som har kommit ut hittils är riktigt snyggt!

PALJETTKAVAJEN






Hur snyggt som helst! Har själv en som jag köpte i London. När man har på sig det ser det ut som man har på sig någon pampig scenoutfit! ME LIKE




utelista

JAG ÄR SÅÅÅ FULL!!!!!
Det här stör jag mig grymt mycket på!!! -_-
You're not drunk, you had one drink so stop pretending...
KYLAN!!!

Skulle det inte vara någon slags global uppvärmning? Märks inte här ... Ska bli 25- grader kallt!!! :O Nä, nu tycker jag att våren ska dra sig in.

COM HEM!!!!

Jag säger bara tre saker... MIN TV LAGGAR!!! :(
Dock är deras reklam sjukt kul


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback