1.16...

Har just kollat klart på live DVD:EN och tänkte gå och lägga mig nu. Imorgon ska jag nog spendera dagen med Bella och kanske Dess och Ina hänger på vem vet? Blir säkert lite shopping :). Jag skulle behöva lite nya hårprodukter! :).
Såhär skulle jag vilja testa att ha mitt hår: Ni ser deras flätor i hårbotten, och så har de gjort som volym runt om? Så skulle jag vilja få till det!
Som de här tjejerna från pussycat dolls har visat sig i några gånger;
Ashley Roberts

Nicole Scherzinger

Godnattt på er :)






Kommentarer
Postat av: ina

så det var den här frisyren du mena :D nice jue, ärligt talat tyckte jag inte att det lät särskillt snyggt när du berätta, men jag hade fel ;)

2010-01-09 @ 20:03:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback