Chillkväll!

Hejsan bloggen! Jag har inte bloggat eftersom internet låg nere. Jag hatar när det gör det! Idag har varit en rätt lugn och skön dag. Efter plugget så var Maggie och Dessi hemma hos mig, och det blev te och datorn, haha! I alla fall, ikväll blir det chillkväll! Någon som vet någonting bra på TV ikväll? Säg då gärna till! Ska sitta och lyssna på musik, blogga och äta chips hela kvällen! ^^ Underbar plan va? Ska även titta på min konsert DVD med "Pussycat dolls" Live från London! Jag älskar verkligen London! Tror jag ska göra ett inlägg om mina favorit storstäder! Jag älskar som sagt stora, häftiga städer och jag har många favoriter!
Chillkväll innehåller;
Rock n' roll Dessi å Maggie ;)
:) babes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback