Ojdå

Har gjort allt på listan nu! ;) Har insett hur mycket roligare och mognare The City faktiskt är jämfört med The Hills!
Har ingenting att hitta på... sitter och väntar på att naglarna ska torka helt. Något tips på vad man kan hitta på 19.27 en söndag?
Nails done ;)
NEEJ JUSTE! Jag tänker dela med mig av ett av det mest puckade jag någonsin gjort är. Jag kom på det idag! Jo, jag och Mammsi hade bokat Tokio Hotel biljetter till några av mina vänner, och sen så skulle de betala tillbaka pengar till mammsi. Aa, i alla fall, så hade vi väntat jättelänge på en av vännerna att betala tillbacks ;). När jag äntligen fick pengarna, vet ni vad jag råkade göra DÅ?!?!??!!? Jag är så pass lost, så jag glömmer att de är de pengarna jag skulle gett till mamma, och köper upp pengarna på, fika,parfym och en tidning. VEM GÖR DET?!
Ett av det största misstagen jag gjort. Ni kan ju fatta min reaktion idag när jag tittar på tidningen jag köpte igår och tänkte, vilka pengar handlade jag egentligen allt det där för? OOOOOOHHHH SHHHHHHIIIIIEEEEET!!! ......
......M-mamma?
Hahahahhahahaha, men sur blev hon inte så snäll som hon är :). Vi drar bort det från månadspengen -_-
Men där lärde jag mig verkligen en läxa! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback