Pixie Lotts nya ablum "Turn it up"

När jag var i London så sprang jag och köpte Pixie Lotts nya album "Turn it up" och jag lyssnade igenom det igår. Det var helt fantastiskt!!! Jag älskar varenda låt! Några av favoriterna är "Boys and Girls", Gravity, "Nothing compares to you" och "Here we go again" Juste, MY LOVE! Så bra den var, den ryser jag av!
Oj, det blev lite många :). Men det är ett stort tips att skaffa det! Det funkar för alla åldersgrupper enligt mig.
Lite kul fakta om det: Jo, Pixie började skriva på låtarna redan när hon var FJORTON ÅR!!! Kan ni fatta det? Sjukt
bra jobbat får man ju säga!
Och hon har stil!
Visst liknar hon Bridgette Bardot??
Boys and Girls
Gravity
My Love

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback