Saturday!

Heeeey! :) Hoppas ni har haft en bra lördag! Jag har inte gjort något speciellt idag. Igår var jag men Ina, Bella och Angelica och det var kul! :) Idag har jag sovit länge, shoppat lite, tränat och tagit ett lååångt bad :). Nu sitter jag framför datorn! Har UK-hits på hög volym! Det är en radiokanal som spelas i England, men bara musik dygnet runt, bara hits, och INGEN REKLAM! UNDERBART! <3 så blir man ju väldigt förre, eftersom många låtar de spelar har inte kommit till Sverige än! ;) Har hämtat ut TOKIO HOTEL BILJETTERNA IDAG!!! Kan ni fattar hur hårt mitt hjärta bultade när jag såg den orange biljetten, där det ståd "TOKIO HOTEL  GLOBEN" på med stora bokstäver. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! Fan, det är sånt där man lever för! ^^ Galet.

Nya mjukis från Bik Bok 249 kr
Shoes......

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback