Smink och konsert!

Helt sluuuuut, men GUD vad bra det var!!!! Mycket bättre än jag förväntade mig. På hög klass nivå, 10/10!!! Hans dans asså ^^ sjuuukt snygga tatueringar han hade. Sångaren asså... Det zoomade t.o.m in på dem, och visade tatueringarna på de enorma tv apparaterna! Fullt drag var det!! :D En av det bästa konserter jag har varit på so far! ;)
Sot kitt från make-up store! Jättebra.
Börja med att lägga på en bas med det här!
(mitt trötta öga ;)) I alla fall, något såhär :)
Forsätt med den svart ögonskuggan, fortsätt med eyeliner, sudda sedan ut med en liten pensel ( läppstift pensel funkar perfekt)

Och sen tadda, rock n' roll ;)





Happyyy



The Globe.....



Fullt drag, varje låt var grym!






Lägger upp videos imorgon!!!   :D


Ska gå och lägga mig nu, imorgon är det tillbaka till verkligheten O_o





Massor av pussar och bamsekramar!!! // En glad BeCkY :)








Kommentarer
Postat av: gabriella

gud vad fin du var där beccs :D

2010-02-01 @ 17:22:12
URL: http://gabriellasz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback