TGIF!!!!!!!!!

Godmorgon babes!! Äääntligen är det fredag. Har just hällt upp mitt te :). Idag händer det ett och annat! JO, jag ska hämta upp TOKIO HOTEL BILJETTERNAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
As coolt va?
Tänk, från när jag satt i mitt kök med Vews en kall lördagskväll och åt pizza och verkligen lyssnade på Tokio Hotel för första gången, och flippade totallt ur åt alla gånger Bill dansade, alla gånger då Tom sa att perverst skämt, till att någon skrattade och till alla gaaalna fanvideos vi såg!!! Hahahaahah, låter knäppt, men varför inte bara vara ärlig? Jag är helt såld på det bandet. I alla fall, från det till att jag och mina vänner kommer stå med en biljett till Globen. Det betyder mer för mig än vad någon kan förstå!!! Jag är SÅ glad förstår ni :D. Får ta ett foto på oss när vi har hämtat ut dem så får ni se hur glada vi är! ;). Ska äta frukost nu!
xxxxxxxx// Becky <3

Kommentarer
Postat av: Erran

Tja Becky de e von Erran här igen, ville bara påminna dig om att du har en sista dag att ragga röster till veckans blogg hos mig!



Lycka till!

Tokio hotel, är du ett stort fan? ;)



Kram

von Erran

2010-01-23 @ 15:19:56
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg :]

följa varandra med bloglovin? :'>

2010-01-23 @ 16:07:28
URL: http://annnaaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback