10-3/29♥ Dangereuse pour moi

HEJ! Hur är det idag? Känns helt knäppt, jag har inte bloggat sen i lördags men det är såhär; I lördags hade jag som sagt jättekul hemma hos Dessi, men sen på natten så började jag att må sjukt dåligt! Har aldrig varit så dålig i hela mitt liv. Jag har legat i sängen sen i lördags, kan ni fatta det? :O Så fort jag ställde mig upp så höll jag på att svimma, skakade och hörde världens högsta ton i öronen. SJUKT LÄSKIGT! :O Men jag mår bättre idag som tur är...
TACK för era kommentarer! :D
Här får ni lite bilder från Dessis födelsedags firande! ;)
moi! ;)



Kolla in veckans blogg!

http://idaveintie.blogg.se



Kommentarer
Postat av: ..T..

lol gabby:)

2010-03-29 @ 16:14:41
Postat av: maggie

omg. jag måste ha varit extremt borta! o_O

2010-03-30 @ 18:28:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback