I'm back!

Nu är Tokio Hotel trippen över...(det här är rättare sagt bara början" men imorgon så börjar skolan igen... Nu är det bara tre månader kvar och det är bara att stå ut! Jag måste tänka på skolan, men jag ska försöka att blogga 3-5 inlägg om dagen ändå. Jag kan inte vänta till sommarlovet alltså! ♥ :D Och jag har lovat mig själv att försöka se Tokio Hotel i sommar igen! Och sen så drar nog vi tjejer och ser Green Day i Ullevi! Music summer ♥
Idag var det sol! Underbart!!! Hoppas att det håller i sig och att den äckliga vinter drar nu.
Sunny! :)

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Vill också ha sånna glasögon! ^^

(Ps, man ser typ ingetpga bakgrunden nu när man kommenterar... :S Skrev nog fel där haha,. Just so you know)

2010-03-08 @ 20:43:13
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback