Lördag kväll ;)

NU har jag pluggat färdigt för idag! Känner mig så otroligt stolt över att jag faktiskt pluggade ändå tills nu, men tro mig, INTE ALLS kul! Skulle hellre velat hitta på något annat... Men,men ibland måste man ju välja det mindre roliga förre det roliga, that's life!


Snart kommer Chris och ska äta middag här och lite sånt så jag ska ta och fixa mig till mig lite nu... efter en sådan här ointressant pluggdag! Måste även städa mitt rum för att det ser åter igen ut som ett bomb nedslag... Hehe ;)
Skön låt:

Culcha Candela - Hamma!

(Hamma=awsome =P)

TYSK HIP-HOP? Ja fan, varför inte? DET ÄGER JU!!!!!!!
Ett tips på en tysk hip hop artist är Samy Deluxe, riktigt ball kille, stenhård!



SKJORTA från H&M!
Sexig spets body från American Apparel!


HA EN TREVLIG KVÄLL NU!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback