Robert Pattinson och en BLOCKBUSTER!

Igår kväll var det sjukt kul! Jag, Vews, Maggie, Dominika, Issa, Bella, Lisa, Ella och Ina var som sagt och såg "Remember me"...
DEN VAR SÅ SJUKT BRA!!!!! Ett STORT och VARMT tips att gå och se den! Den var mycket bättre än jag trodde. Robert Pattinson var helt klockren! Det var en väldigt dramatisk och seriös film och jag grät som ett litet barn på slutet...men mer ska jag inte berätta för nu är det eran tur att gå och se den!

Efter bion så träffade vi Micke och Maxi och vi gick till donken där alla vi som är under arton får hänga på kvällarna (haha!) och det var jättekul! Sen kom Minna, Dess och Bebbo och en mycket glad Vevve! ;) Jag kom ändå inte hem så speciellt sent, runt elva tiden kanske. Vaknade inte förrän klockan 12 imorse, sköööönt!

VAD GJORDE NI SNYGGINGAR IGÅR? :)

Såhär såg kvällens outfit ut inomhus...

Skjorta från Zarah ♥
Jeans - Helmot Lang ♥
Och svarta naglar ♥ ;)
Och såhär såg kvällens outfit ut utomhus...

Päls väst (fejkt såklart!!!) från Zarah ♥
Skinnjacka från Carlings ♥
Jeans - Helmot Lang ♥
Väska- Lindex ♥
Dessi och Ella!
Glada tjejer på donken :) Vews, Magda och Ina ♥
Bella ser lika grym och som vanligt!
Issa, vews och Maggie!
Skitsnygga Ina!
Vevve, Dessi och Minna!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

As mysigt igår :D

2010-03-20 @ 14:35:50
URL: http://gabriellasz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback