10-2/6

Hur mår ni idag? Så skööönt att det är lördag! Vaknade för en timme sen och trodde att det var skola, men sen kom jag på att det var söndag! :D Så jag somnade om igen och vaknade klockan elva. Verkar inte så förjävligt kallt ute idag i alla fall! Det känner jag när det inte är sjukt kallt i mitt rum.. Så idag ska jag gå på stan! Först så ska jag gå och fixa mig nu, sen så ska jag träffa Clea, och hon, jag och mamma ska kolla in Jensen östra öppet hus ett litet tag :). Sen så ska jag och Clea ta och gå ut på stan! Sen ska jag dra hem vid fem eller något, för jag ska träffa Ina, Vews och Bella och vi ska äntligen gå och se AVATAR på 3D!!! Kan inte vänta! :D Sen kanske vi går och käkar middag tillsammans, det får vi se :).
Hörs så länge, puss!!
Ser ju ut som en liten katt när jag är nyvaken ^^

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback