Rekord många läsare idag!!!! :D ♥

Tack så mycket för alla kommentarer, jag hade rekord många läsare idag!!! :D Siffrorna steg till 136 idag, vissa kanske inte ser det som mycket, men jag ser att fler och fler gulliga personer hittar till min blogg, och det glädjer mig verkligen!!
Det jag vill med min blogg är inte att lägga ut hela mitt privatliv (okej, det där lät knäppt) men målet är att inspirera folk till ny musik nya band mode och att få hänga med på alla galna konserter jag går på, eftersom musik är det jag lever för! :D Min dröm är att bli en framgångsrik musik och mode journalist, det är nästan det ända jag skulle kunna tänka mig! För jag är ju så intresserad av det! :D Det här är min första riktiga blogg, och det här är bara en början! ;) Så ge mig feedback, feedback, feedback! :D Behöver jag verkligen för att göra min blogg så bra och intressant som möjligt! För det jag skriver om brinner jag för! :) ♥
Kram, kram på er! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback