Another day tomorrow ♥

Den här dagen har varit riktigt suckie, men men, alla dagar kan ju inte vara perfekt, för då uppskattar man inte de dagar som är bra! Men som sagt "Tomorrow's another day"...
Godnatt! Sov så gott ♥ Sweet dreams...

JAG MÅSTE BARA SÄGA EN SAK... JAG FICK NÅGON ÄCKLIG PANIK ÅNGEST FÖR JAG "RÅKADE" SJÄLVKLART SÄTTA PÅ ETT YOUTUBE KLIPP FRÅN NÄR TOKIO HOTEL SJÖNG "IN YOU SHADOW" I GLOBEN...

OCH JAG KOM OCH TÄNKA PÅ HUR JAG KÄNDE NÄR JAG STOD DÄR LÄNGST FRAM... HADE KÖAT I FJORTON TIMMAR OCH NÄR BILL SATT NER OCH TITTADE UT ÖVER PUBLIKEN OCH BÖRJADE SJUNGA

"I HATE MY LIFE...I CAN'T SITT STILL FOR ONE MORE SINGLE DAY I'VE, BEEN HERE WAITING FOR SOMETHING TO LIVE AND DIE FOR..." ♥

Och jag kan verkligen relatera till den texten ibland. Därför så berörde det mig så mycket. Låter lite emo där va? ;) But that's how it is.

Så anledningen till min ångest var att alla känslor kom tillbaka och jag kände även en panikångestlängtan(? haha) tillbaka till konserten över hela mitt ♥




Här är klippet... upplev det jag upplevde folks! ;) Hehe



Tokio Hotel _ Shadow - Live @ Stockholm, 04 Mars 2010





XoXo// BECKY ♥

Kommentarer
Postat av: SARA.

det låter riktigt gott :) ikväll ser jag på Tv med mamma och bara slappar hihi :P

2010-04-19 @ 22:39:27
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: * Em

Sv; :) Har du haft en bra start på veckan?

2010-04-20 @ 00:37:36
URL: http://emelojs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback