Dålig uppis

Hej sötnosar! Anledningen (till att jag inte är bög, sa min brorsa nyss, lol) I ALLA FALL till att jag inte har bloggat är för att internet inte har funkat!!! Jag blir så jäkla irriterad....!!! Har mest segat, vart lite på stan, fixat med packningen, och kollat på Guns N' Roses LIVE DVD! =D a-wesome! ;) Imorgon åker jag som sagt och åker skidor i Österrike! :D Försökte att få mamma och pappa att låta mig ha internet där så jag kan blogga, men svaret blev... nein.... :S
Så vi hörs om en vecka! Jag önskar er ett underbart lov med era nära och kära! ♥

Massor med Pussar och kram// Becky ♥




Kommentarer
Postat av: Ida

Hon är så fin på den bilden, inte så överdriven som hon brukar vara :)

2010-04-03 @ 22:23:56
URL: http://idaveintie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback