Jag ska intervjua Magnus Nordin!!!

Skulle egentligen gå på dansen idag, men herregud vad trött jag är! Slutade med att jag köpte godis istället, gick hem och tog ett lååångt varmt bad! ;) Haha. Och, TACK för era kommentarer! Ni är så söta :) ♥ Mmh, nu ska jag fortsätta knarka Usher -OMG och äta godis igen! ;) Hehehe. Asså så jäkla fail, förra helgen var det ju as fint väder, och jag tänkte " aa, men seriöst, grillfest på fredag" och så tittar man ut nu och bah...okej näe!



MEN GUD JUSTE!!!!!!!!! JAG OCH TVÅ KOMPISAR SKA INTERVJUA MAGNES NORDIN PÅ EN JÄKLA SCEN, FRAMFÖR HELA HÖGSTADIET IMORGON!!!!! Vet ni vem han är? Det är han som har skrivit;

Det fjärde offret, huset vid vägens slut, svart drama, guld ringen och mycket mer! I alla fall, jag älskar hans böcker! Och jag är så nervös så jag tror jag ska dö!!! Har liksom aldrig intervjuat någon förut! Shiiiettt!



Kommentarer
Postat av: liindblaads

taack :) hur e de med dig då ?

2010-04-22 @ 20:15:42
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: maggie

bex, du kommer klara dig finfint! lovar, ta det bara lugnt :) jag kommer alltid vara där och rädda er i fall att ;) <3 <3

2010-04-22 @ 21:16:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback