Sunny saturday! ♥

Hej sötnosar! ♥ Förlåt för sämst bloggande. Jag SKA skärpa mig! Har bara haft väldigt mycket att tänka på. Igår var det som sagt lite utflippat grill med vännerna och det var mycket trevligt! :) Frös inte ens så mycket, kan ni fatta? Och vädret idag är rent av underbart. Hela min själ blir helt lycklig av solen! ;)




Idag så hade min skola en slags dag för att samla in pengar och jag måste säga att det var oootroligt TRÅKIGT!!! Jobbade i cafét typ. TRÅK. Sen så lira jag, Ina, Vews och hennes kompis Caroline runt på stan i ett par timmar. Oh, det är så mycket jag vill ha! ♥ Hehe.. Och jag är såå stressad för att jag inte hittat en klänning till skolbalen än!!!


NÅGON SOM HAR TIPS PÅ AFFÄRER MED TÄNKBARA BALKLÄNNINGAR TILL MIG???? ♥








Ray bans brudar! ;) ♥






Kommentarer
Postat av: Emma

okej va kul :D

2010-04-24 @ 16:44:32
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Vews

åhh bilderna blev ju bra :D

2010-04-24 @ 18:25:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback