Veckoplanering...

Sitter och skriver ner lite läxor och nationella prov, i min snygga, egen designade Tokio Hotel kalaeder.
Förut var det så att man bah; Ja, det är ny vecka, chill liksom, men nu gäller det verkligen att bita ihop och kämpa hårt.. Varje dag i skolan, och varje lektion är ansträngande och man har en sån stor press på sig att visa vad man kan nu, de sista veckorna... :O
Den här veckan så blir det fokus på;
Nationella proven i franska
Bloggen ♥
Fysik projektet
Min balklänning!!! ♥
Och såklart dansen på torsdag, alltid lika kul! ♥

Men det är bara att chilla och inte stressa upp sig för mycket över saker och ting. Snart går jag ju ut nian, och *** vad det ska bli skönt! Kommer känna mig så sjuukt bra för att jag har klarat nio jäkla år i samma skola, och sen så blir det nya äventyr! ;) HAHAHA. Kommer fira att nian är slut hela sommaren! :D
Vissa vill inte sluta nian, men jag är hungrig på förändring! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, det var längesen. Allt bra? (:

2010-04-19 @ 15:34:30
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback