Sovdags för en trött Becky ^^

Är så trött så jag håller på att dö. Vet inte vad det är med mig :( Hoppas jag inte börjar bli sjuk eller nåt. Jag har i alla fall gjort klart min lilla "modevisning" nu! Så nu ligger det kläder överallt i mitt lilla rosa rum ^^. Hinner dock inte ladda in fotona och göra en video! Blir nog imorgon! :D Hoppas att ni gillar den. Imorgon så är det måndag igen... Men det blir nog helt okej :).
Jag ska ju gå på MTV JAZZ kursen för första gången! Ska bli jättekul! :D Det står jag fram emot. Nu ska jag ta och borsta tänderna -------> bums i säng!
Hörs imorgon, puss och kram!
trött tjej  LOL---- = NEJ, det är inte alls töntigt att säga LOL, det passar faktiskt jättebra vid många tillfällen att säga LOL. Det är inte så att man menar skratta högt, utan det är mer.....lol ^^

Kommentarer
Postat av: magda

det är lika töntigt att säga flum som lol

2010-01-25 @ 20:25:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback