LADY GAGA CRAZY NIGHT!

Konserten med Lady Gaga i lördags var HÖGT över förväntningarna jag hade, och jag hade stora!!

Det var det bästa konserten jag har varit på!!! Showen var helt fantastisk, Lady Gaga och hennes adrogyna dansare var helt galna och fulla av energi!!! :D

Jag och mina vänner stod och dansade under i princip hela konserter! :D


LADY GAGAS MONSTER!



Bella, jag och Ina! Lady Gagas m-m-monster ;) Och så Vevve såklart, men hon fotade!



Globen var full och stämningen förväntansfull, och det var hennes extrakonsert i lördags...





Hon hade byggt upp en nattklubbs area i New York! Men hon bytte scen lika ofta som kläder...
25 GÅNGER!!! :O









jag efter konserten, hemma hos Bella!


Blev "efterfest" sen ;)












KUL KVÄLL!!! :D


Inte filmat av mig! Men alla foton var tagna av mig.
Jag beundrar verkligen Lady Gaga, och jag älskar det hon gör! Hon är underbar på att dansa och sjunga, hon är udda och häftig, och hon vågar verkligen vara sig själv! Sen är hon även konstnärlig och hela hon är konst, och jag ääälskar hennes crazy outfits!  Haha ;)
HON ÄR GRYM! :D

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Vilka coola bilder på Lady Gaga!

2010-05-13 @ 18:35:50
URL: http://thepainoflove.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback