Give you fever!

VILKEN INTENSIV VECKA DET HAR VARIT!!! Både förra veckan och denna... Helt sjukt. Och jag är så bloggsugen så det nästan rycker i fingrarna, haha! Vill ju verkligen, men nu har jag inte haft tid. Ibland måste man ju lägga det roliga åt sidan. Fast drömmen skulle ju vara att ha bloggen som ett litet jobb! Haha :D
Det har verkligen varit en intressant vecka, franska ungdomar är väldigt olika, men på samma gång så lika oss svenskar.
Slänger in lite bilder från utbytes veckan här! :D
Grabbsen i soffan! ;) Hahaha, Maggie, Dessie och fransmännen Luc och Maxime!
Söta Catalina!
Jag, Dessie och Vews på Gröna, yoh! ;)
Gustav, Ina och jag på grönan! :D
Jag tror jag har feber :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback