Torsdag ♥

Godmorgon sötnosar! ♥

Jag hade rätt, jag är sjuk!
:( Har feber och är helt täppt, usch. Har just druckit jordgubbs te (yum!) medans jag tittade på debatten som Blondinbella lade upp på sin blogg. Det Åsa Lindeborg sa till Blondinbella om att det var fel att hon anställde folk på sina företag var ju bara outänkt och korkat sagt, pff!

Nu ska jag ta en dusch och sen är det lite grejer jag ska göra idag.
Först ska jag till skolan och hämta lite böcker, behöver även skicka ett mail och sen ska jag hem. Måste plugga till hemkunskaps provet imorgon!


Sen så tänkte jag även maila bloggerskan "Mirre" och fråga henne om lite mer info om priser om hon ska sminka en! :D Jag och mina vänner har lite planer på att det skulle vara perfekt om hon skulle vilja sminka oss inför balen!!! Spännande va?! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback