Natti! :)

Ska ta och gå och lägga mig nu. Är helt slut! Hm..tisdag imorgon.. Lång lunch i alla fall, yeess ;)! Jag behöver verkligen lite nya kläder, får se om jag går på stan imorgon :). Annars händer det inte så mycket på tisdagar egentligen va? En väldigt meningslös dag faktiskt! Som typ januari och februari till exempel, heeelt onödiga och tråkiga månader! ;). JAG tycker i alla fall att det kan bli mars direkt....

Puss och kram!!! :)

  Bjuder på en bild på mina babes Bella och Vevve i somras :) Om man ändå var så brun nu!!!

Kommentarer
Postat av: magdur

jag kommer faila imorgon på allting eftersom dina inlägg min käraste Bill nu har distraherat mig och jag kommer antagligen att geeka youtube och TH-TV. men det är värt det, me likelike

2009-11-30 @ 23:05:24
Postat av: gabriella

naaaw :D:D: <3333 vi älskar dig också :D

2009-12-19 @ 21:06:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback