10-4/1!

Första April idag! Någon som har blivit lurad än? Det har jag, hahaha! När jag vaknade hade jag fått ett sms av ina...
Ina: omg... :O

Jag: Vadå????

Ina: Gaga konserten vi skulle gå på är inställd! Det var ju en extra konsert men nu är hon tydligen bokade för en
konsert i Köpenhamn den dagen :( :( :(
(jag dör)

Jag: Oooh noooooo! Det suger fett :( :( :(

Ina: April, april ;)

Anledning till sämst bloggning är internet. Jag blir så irriterad! Man känner verkligen hur beroende man har blivit av att blogga! Det är typ bara Willes dator som funkar så jag bloggar från den just nu.
ÄNTLIGEN LOV NU HÖRNI! :D Det är så himla skönt. Behövde verkligen lov! Haha sitter och tittar på Ellen DeGeneres, gissa vem som är gäst? ROBERT PATTISON! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback