10-4/25 ♥

Godmorgon solstrålar! ♥ Hur mår ni idag? Jag vaknade för en stund sen. Så, gissa vad som händer idag? Haha, ballklännings letandet börjar bli lite akut, och mamma är sjuk... så jag får gå ut med pappa och shoppa! Hahaha.
Men en pappa med smak har jag, så det blir säkert bra! ;)




Nu ska jag ta och äta frukost, mmh :) Är grymt hungrig! Fattar inte folk som inte är hungriga på morgonen.. jag är alltid as hungrig! Hehe..




Gissa vilken låt den här delen kommer ifrån; Blir imponerad om ni kan!

"I wan't your body, mind, soul ect

And one day you will see, you should give it to me!

And I don't wan't anyone else instead of ya

Oh, baby I'm gon' crazy!

And I ain't never met nobody better

Your something else baby"

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Sv: Okej, jag började gilla dem hösten 2007, men här emellan hade jag en tid då jag inte lyssnade på dem alls, men nu gör jag det helt fullt igen :P Har du någon favorit i bandet? =)

2010-04-25 @ 14:21:19
URL: http://thepainoflove.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback