Jag byter blogg!!!

Hej hopp! Här har inte jag skrivit på en låååångt tag. Men nu har jag startat ny blogg! Den är lite annorlunda än den här. I den här bloggen har jag skrivit om vad jag gör hela tiden, allt från att jag ska till skolan, är ute och fikar och andra enligt mig rätt ointressanta saker (hahaha)
MEN den nya bloggen jag har är alltså inte en s. ka en "livsstilsblogg" utan den handlar mer om mode och musik , ja alltså om alla konserter jag går på, snygga outfits, shopping, nya filmvideos och sådant! =D Jag är inte riktigt inne på det där att gå in allt för personligt, förstår ni vad jag menar? :) Klart det kommer automatiskt finnas en inblick i min vardag, men mest vad jag har på mig och om musik som jag älskar, haha! Men jag tror att den kommer bli bra, och jag har verkligen längtat efter att blogga, haha! :D
Hoppas ni har haft en bra sommar!
Ni hittar min nya blogg här;
www.passionbybecky.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sara Gadd.

Hej! allt bra? :) Jag har nu bytt bloggadress kolla gärna in den här http://saragaddii.blogg.se/ och skriv gärna va du tycker om den :) KRAM

2010-11-02 @ 16:02:23
URL: http://saragaddii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback