10-2/11

Har varit dåligt med bloggande idag, men så blir det på torsdagar. Busy day! :) Var aaaas kul på dansen idag! För ni som inte vet så går jag på dans i en kurs som kallas "Femine Vibe" och det är en blandning av Pussycat dolls och Britney Spears. Har gått i den kursen sen... 7:an är det nog! Men det är så KUL! :D Det är alltså en "scengrupp" och vi fick reda på vilken låt vi skulle ha på showen idag! Och jag tänkte jag lovar att det blir den låten, lovar, lovar och så skruvar Selena på volymen och gissa vad man hör... Rara ah ah ah roma rom mama, haha BAD ROMANCE BLIR DET! :D Och HEEERREGUD det var den svåraste koegrafin jag någonsin gjort! Nu har vi verkligen höjt en nivå. Det är nästan elit nivå vi gör ju! :O Men man måste ju ta utmaningar för att utvecklas! Det var hur coolt som helst för det var steg direkt taget från hennes filmvideo! Gaaalet.
Vad händer i helgen dah?
Jo:
Fredag: Tema dag (alla hjärtans dag) i skolan och sen vet jag inte riktigt! :) Man får vara spontan..
Lördag: SHOPPING! Mååste hitta någonting att ha på mig på Tokio Hotel konserten! Tänkte på en vit korsett, asså inte dirket en underklädes korsett, utan en lite mer "kläder aktig" korsett. Sen blir det slitna jeans till+ en solad Beckysexy ;)

Sen på kvällen blir det fest ute i Täby! Haha, det e guld!

Söndag: Då tänkte jag dra till söder för " Coocos event" med Foki!!! :D Man får rabatter och saker grattis från Cooco och även mingla med häftiga Foki! Det står jag fram emot, älskar hennes blogg :).



Söt :)

Got Your Number Nadia Oh


Skön låt vi hade på dansen idag!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tack desamma :D

2010-02-11 @ 21:02:39
URL: http://youareborntoloveme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback