10-2/23 GaGA

Heey! ♥ Hur är det? :). Idag var det ju som sagt karneval i skolan och jag var LADY GAGA!!!! :D kändes lite konstigt att han på sig korta paljett shorts i skolan så man nästan visar r*ven, men tänk Lady Gaga som typ går runt så varje dag! Fett härligt ändå. Att se så het ut varje dag! ;)

När bilder kommer ut på fb, så visar jag er hur jag såg ut! :) Var så otroligt dum så att jag glömde kameran (igen)...
Nu ska jag försöka läsa biologin, men sen så vill jag bara LYSSNA PÅ MUSIIIIK! ♥ Vill bara drömma mig iväg :). Det sjukaste är att min hjärna är inställd på att det redan är spotlov så därför blev jag så chockad när vi hade läxor denna vecka! Hehe...
TACK FÖR ALLA KOMMENTARER! ♥ You ROCK! ;)
Lila ram runt- En sak om mig, jag ÄLSKAR lila!


KRAM! ♥♥♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback