att vara ensam

Det finns faktiskt väldigt många känslor i den här bilden..
Första gången jag såg den blev jag helt tyst en stund och bara tittade.. inte bara för att det är Bill,
utan för att det var så många känslor i den. Men det representerar verkligen hur ensam man kan känna sig. Inne på ett hotelrum.. helt ensam.. på natten.. och bara saknar någon.. Hela bilden är helt plågad! Det är i alla fall så jag uppfattar den! Hade lust att skriva ett litet inlägg om det. För att vara ensam är aldrig lätt! Vilket alla vet. Vissa är bokstavligen ensama, men även fast man har jättemånga människor runt en hela tiden och man har i princip allt man kan tänka sig så kan man ändå känna sig djupt ensam. Så har nog alla känt någon gång... Om man som exempel tar Bill då, han har ju så många runt sig hela tiden, har tusen av skrikande snygga brudar efter sig hela tiden och har alltid Tom (hans tvillingbror) vid sin sida hela tiden så säger ju han att han också känner sig otroligt ensam ibland. Som till exempel efter konserten på hotellrummet... när allt helt plötsligt blir helt...tyst. Typiskt exempel från mig, men ni fattar grejen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback