Galen lördag igår!

Trööttt idag! Men det var kul igår!!! Liiite utflippat. Men det behöver man ibland! Förlåt för jag bloggade sämst igår! Vill verkligen men allt blev mycket tightare än jag trodde, så jag hann knappt! På dagen igår så gick vi tjejer som sagt ut och shoppade, hittade ett gulligt hårband och sen så åt vi på tacobar. Tacobar är typ vårat hem xD Vet inte hur många gånger jag har ätit där... Sen så skulle jag och Bella gå hem till mig och hämta lite grejer och jag skulle duscha och så, sen så stack vi hem till henne. Dess kom och käkade middag och fixade oss SNYGGA ska jag säga! ;) Haha. Sen så drog vi till Sollentuna till festen. Kvällen var inte som jag hade tänkt mig riktigt, men det var lyckat!
Söta vevve på tacobar :)
MUMS!!!
:D Hahah



:)



Jag la ut de bilderna som var minst störda, för att ja ;)
Förresten,hahahahhahahah jag var så dum så att jag råkade glömma kameran i badrummet, och nu på morgonen när jag kollar på mina foton så var det en random tjej som hade tagit massor med foton på sig själv! HAHAHAHAHAAHHA jag dog.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

2010-02-14 @ 15:10:18
URL: http://sannakarin.blogg.se/
Postat av: Dess

HAHA, måste du ladda upp de fulaste bilderna? :P

2010-02-14 @ 15:23:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback