Helt slutkörd

Kom just hem från en låååååång dag. Finns inte mycket att säga om denna dag! :P Men imorgon kväll blir det kul,
för då kommer 6-9 tjejor hem till mig och det är inte vilken kväll som helst... jo, det är sista helgen vi kommer
kunna spendera tillsammans innan TOKIO HOTEL KONSERTEN!!! ♥ Så det blir lite "Tokio Hotel party" hos mig, med
live dvder så det ryker om det! :D För sen drar de flesta av vännerna till Frankrike och kommer hem samma dag
som konserten... det blir bara att säga "Vi ses i kön!" .... Det här kommer att vara min första Tokio Hotel konsert och
ni kan inte förstå hur mycket det betyder för mig!! Det betyder i princip ALLT just nu! Och jag vet att jag kommer att
se dem måååånga gånger till i mitt liv! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback