Jag, Dess och Maggie sitter och asgarvar åt följande:

Till: Vän Linnea
Sms: Har du sett Linneas barn. jag blev nästan rädd. Man såg blodårorna genon huden på huvudet. Lite som en Ailien. Sen så liknade han pappan och det är ju inget att hurra över.
Svar: Du är en otroligt dålig vän. Alla får tycka vad de vill om min man och min son men jag tycker inte vi är värda att snackas bakom ryggen på.

Förklaring: Skickade till Linnea som nyligen fått barn. Det var menat till en av våra gemensamma vänner.

Felsms.com



Till:
Pappa
Sms: Vad kommer du klä ut dig till? Jag kommer komma naken och säga att jag är Adam. Jag vet att jag saknar snopp men jag kommer nog få under den kvällen :P hahaha
Svar: Det där tycker inte jag var roligt. Tappade lusten att låta dig gå på maskeraden.

Förklaring: Min pappa uppskattade inte smset. det var inte meningen att han skulle få det. Min vän skulle fått skämtet. Jag skickade inte till henne utan berättade om mitt misstag och hon skrattade ihjäl sig.



Till: Farmor
Sms: Hej! Kommer du ihåg när vi åkte tåg tillsammans och jag körde ut röven genom fönstret och du tittade ut samtidigt? Det var då folk trodde vi var tvillingar!

Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka som skämt till min vän men skickade till farmor. Undra vad hon tänkte när hon läste det. Hon har inte hört av sig om smset i alla fall



Till: Storasyrran
Sms: Logga in på msn fort. Jag måste skicka en bild på på en jävla finne jag fått på snoppen Är det normalt eller?  Haha
Svar: Du skickar fan inte den bilden till mig.

Förklaring: Skickade dettta till min syster istället för min flickvän som säert hade skrattat åt bilden. Hon är rätt galen och skrattar åt allt. Men min syster tyckte att jag var skitäcklig. Tur att jag inte tagit en bild med mobilen och skickade ett felmms.


HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAA



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaa fett sköna ju XD

2010-02-15 @ 14:19:02
URL: http://gabriellasz.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

sv: taha, tack så mkt! ;D

2010-02-15 @ 17:00:51
URL: http://treets.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback