Rammstein igår!!! ♥ Länge leve tysk musik

Hur mår ni idag? ♥ Min helg har varit SÅÅÅ kul! :D I fredags så var det massor vänner hemma hos mig igår och det är inte vilka personer som helst, det är i princip alla som ska gå på TOKIO HOTEL om 10 dagar eller nåt! Så vi kollade på Zimmer 483 och hade det galet kuL! Sen så vi halv tre så drog alla hem men Maggie sov kvar här. På lördagen så drog vi till Nacka forum och shoppade! :D Sen på kvällen... så gick jag och Dessi på RAMMSTEIN!!!!
Asså det var så coolt så ni kan inte fatta! Var det någon som var där? Showen var helt crazy, det var en kille som sprang runt och brann, det var typ fyrverkerier som åkte ut som spjut över publiken, de sprutade eld från typ "gasmasker" som satt på ansiktet ( ja, det är faktiskt riktiga pyromanerxD) och det var världens energi på publiken!!! Och nu kommer det sjukaste! En av killarna han åkte ut i publiken med en JÄVLA GUMMIBÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag garvade ihäl, men det var coolt!
Så det var som sagt underbart!
När ni kollar på det här klippet nu så ska ni tänka er att precis som på  3. 32 , så svarade HELA GLOBEN honom likadant, kan ni fatta vilken känsla?!??!?!?!?!?!?
Han sjunger:
- Kan ni höra mig?
De svara - Jag hör dig"
han sjunger - Kan ni se mig?
De svarar: Jag ser dig!
han sjunger: Kan ni känna mig?
det svarar: Vi känner dig!
Så coolt det var i Globen, så alltså sjöng hela globen på tyska. DET var allt något!

RAMMSTEIN

-ich will


Kommentarer
Postat av: M

Fint :D

2010-02-21 @ 14:59:12
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Dess

viisa erra henderr

2010-02-22 @ 21:26:18
Postat av: moaa

Jag var där! jag älskade det, och är ett stort fan av Rammstein!

2010-02-24 @ 23:17:07
URL: http://moathemoses.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback