Tog en kvällspromenad!

Har pluggat ihäl mig hela dagen så jag tror att jag ska bli sjuk i huvudet, men jag hann ta en kvällspromenad. Gick förbi stureplan och till strandvägen och stod och tittade ut över hamnen ett litet tag. Hade" Tokio hotels" skiva "Humanoid" Högt spelande i i-poden. Jag trodde att jag skulle gå ut och tänka på en massor. Men det gjorde jag inte! Jag tänkte inte på någonting! Jag bara lyssnade lite halvdant på texterna i musiken, men annars bara gick jag i rask takt och tog in intryck av lukten och hur det såg ut. Jätteskönt faktiskt! Nu sitter jag och äter lite solrosfrön och ska snart äta middag! ^^

Tog lite foton med telefonen!




Blev kär i ett par väskor! Jolie!! <3

haha





HELT RÄTT OCH KLOCKRENT!!!! :D HEJA DIESEL!!!!


Puss och kram!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback