Vad tycker ni om min nya header?

:D Vad tycker ni om min nya header?
Ska berätta lite hur jag försöker få fram det!

New York: Är min absolut favorit stad! Där är det alltid liv och man känner hopp i hela kroppen när man är där. Hopp på att lyckas! Jag kände i alla fall så när jag var där. Det är staden som aldrig sover! Så hheeeet stad! GAH So that's the thing

Bilder på Lady Gaga och Bill Kaulitz: Jag är väldigt mycket för att man ska vara sig själv och göra som man vill. Att man säger att det är okej att vara precis som man vill! Det är precis det som Lady Gaga och Bill Kaulitz står för! Att få vara annorlunda. Titta hur älskade dom är ändå! Och hatade..

Nit skorna: Jag älskar kläder OCH NITAR ÄR FAVORITEN! :D

Bilden på mig.. jadu :) Tycker den ser lite konstnärlig ut, eller? :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback