Vem är eran förebild?

Jag har alltid trott på det där med förebilder. Man ska ju såklart vara sig själv, men jag tror verkligen på det där med förebilder! Om man känner sig helt lost och vet inte vad man ska ha för mål i livet så är förebilder jättebra! Det kan vara allt från mamma och pappa, till bloggerskor, till skådespelare till artister! När man var liten hade man kanske t.ex "Grynet" som förebild, hon stod för "ta ingen skit!", kommer ni ihåg? :D

Men testar saker för att se hur mkt man klarar av osv. Man kanske även testar olika stilar för att se vad som egentligen passar en, vem vet! När jag var 14 år någonting så började jag att skaffa massor av förebilder! :D Hade lite dåligt självfötroende där vid tretton års åldern, men om jag tänker efter så tror jag nog att det var mycket av folk jag såg upp till som gav mig en liten spark i rumpan! Många av de förebilder jag såg upp till inspererar mig till mycket som jag är idag! Asså, jag menar inte att jag hade massor av problem eller något förrut, men fomats av förebilder som jag tycker om har jag, JA! :)

När jag t.ex började läsa "Blondinbellas" blogg så började jag verkligen tänka på hur viktigt det är att tänka på sig själv och att ta hand om sig själv. Även att man är sin egen "super woman" i sitt liv.

"Bill Kaulitz" är en enorm förebild för mig! Allt med honom har jag inspirerats av, och jag menar det verkligen! Hans attityd och att man ska stå upp för sig själv vara rebelisk(man ska inte vara som alla andra) och lite provocerande (om det är positivt eller inte får man tolka själv! ^^) Även hans sätt att sprida energi och glädje!
"Tom Kaulitz" är också en stor förebild för mig, men på ett lite annorlunda sätt. Han har inspirerat mig att försöka ta det mesta chill, bara njuta av livet, inte ta allt så grymt seriöst och bara vara sig själv, festa och ha det nice med sina vänner! :) Låter rätt nice, va?
"Nicole Scherzinger" bara för hennes feminina och coola attityd och utstrålning! Jag menar, what a woman!!! daamn!







HAR NI NÅGON FÖREBILD??? SKULLE ÄÄÄÄLSKA ATT FÅ HÖRA VILKA! :D



Kommentarer
Postat av: gabriella

Bill Kaulitz

2010-03-13 @ 18:30:41
URL: http://gabriellasz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback