2010!!!

Hej hopp Sverige! Nu är det äntligen 2010 och det kommer hända sjukt mycket i år!!! För det först så går jag sista terminen i nian och jag ska välja gymnasium OCH alla underbara konserter jag ska gå på, vilket nästan betyder allt för mig eftersom jag är helt galen i musik! Mitt ny års löfte i år vara bara en sak : ATT HA ROLIGT! Tycker jag var ett bra löfte :). Jag tänkte även satsa mycket på bloggen eftersom jag tycker det är så kul och jag ska verkligen in på mest aktiva listan! ;).
Kort fakta om mig:

Namn: Rebecca men kallas många olika saker ;) men föredrar gärna Becky eller Beckis!

Ålder: Jag är 15 år :)
Intressen: Jag är en nästan en shoppoholik och jag älskar att shoppa! Sen så är mitt största intresse kändisar och musik!! :D Jag älskar att hålla koll på allt som är nytt ;) Mina intressen är såklart också att vara med mina vänner och med familjen.

Personlighet: Smått galen kanske, lite annorlunda, rolig, omtänksam, känslig och snäll. Jag garvar HELA TIDEN! ;)

Favorit band/artist: Stora favoriter är Tokio Hotel som alla vet, Lady Gaga, The Pussycat dolls, Pixie Lott, Beyonce och Green Day. KÄRLEK <3

When I grow up?: FRAMGÅNGSRIK BLOGGERSKA OCH JOURNALIST BABY!!!!! ;D


Det var lite om mig, hoppas ni kommer gilla min blogg för nu kör jag ;)

MEN HERREGUUUUD jag insåg just att jag inte kan stava till Sverige jag stavade det "Svergie" Katastrof... fan







Lite flummiga bilder på mig, här har ni!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback