FRedag imorgon!

Heeej<3 Har duschat och nu sitter jag framför lilla datorn. Har inte loggat in på datorn på några dagar, eftersom jag hade ett stort fysikprov jag var tvungen att plugga till :(. Men i alla fall, nu är det provet över och det gick rätt bra :). Kom just hem ifrån Clea. Vi åt mellis och as garvad åt www.felsms.com SJUUUK KUL blogg. Ska äta middag nu, och sen blir det lite plugg och -----------> SOVA!  SNABBA CASH HAR PREMIÄR IMORGON!!! Men jag ska nog se den på lördag. Imorgon blir det nog jag och Ina framför Green Day konserten som går på MTV imorgon 23.00.
Kärlek<3
Puss puss!
The song you never get tired of, spelas i mina högtalare just nu;)

<3333

Kommentarer
Postat av: mariana DG

snygg blogg =)

2010-01-17 @ 11:00:13
URL: http://andresbabiie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback