Hemma från en rolig dag! :D

Kom just hem från en rolig dag! :D. Kom det där från mig? Ja, idag har verkligen varit en rolig dag! Vet inte varför riktigt. När jag vaknade i morse hade jag sovit tillräckligt mycket för att vara en måndag i alla fall. Jag vaknade även upp med grymt hår! ;). Sen så åt jag en god frukost... :). Jag fick dock småspringa hela vägen till skolan och jag kom lite sent, men det var okej. För franskan gick fan hyfsat på lektionen! Sen så var det gympa, och det var helt okej. Sen på lunchen så stack jag, Ina, Janice och Veronika till donken och åt en goood lunch! Sen så gick dagen på bra. efter skolan sprang jag ut med Bella och Dessi, för att köpa en födelsedags present till min fina mamma :). Kom just hem och sitter med en kopp english afternoon te. Ska snart råplugga... Men det går! Jag har tagit mig igenom det värsta..(fysik förstår ni).
See you (hear you?) later! ;)
Tröjan är från ZARAH :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Vews

DONKEN :D

2010-01-14 @ 19:45:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback