Herregud! Lady Gaga utan...

Hjälp, tänk att smink kan göra en människa från att se ja, "mindre snygg ut" till att se ut som den snyggaste som funnits typ!
Men jag måste säga att jag ÄLSKAR Lady Gaga!
Hennes stil är helt utflippad, men ändå hur häftig som helst! Vilket inte är nytt. Men varför klär hon sig så egentligen?
När hon var med i Ellen DeGeneres så berättade hon att var mobbad förut. Nu när hon är känd känner hon att hon är ett stöd för andra unga om hon vågar vara sig själv och klä sig precis som hon vill.
Hon sa:
- Jag vill skapa en atmosfär för mina fans där de kan känna sig fria. När jag gick i skolan kände jag mig som ett freak. Det tog lång tid för mig att känna at det var okej att vara mig själv. Men jag vill att mina fans ska veta att det är okej. Man känner sig inte alltid som en vinnare, men det är man!
BRA TALAT TYCKER JAG :) tycker verkligen om henne, och det var fint sagt!
MIN FAVORIT!

Någon gång tänker jag testa att fixa mitt hår sådär, det är riktigt gulligt faktiskt! Även fast det är utflippat, tänk på sommaren eller t.o.m på våren hur fint det skulle se ut om man verkligen fick till det!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback