Home!

Haaar just satt mig ner framför datorn :). Har inte gjort så mycket, drack en kopp te och nu ska jag läsa min nya Frida tidning som har kommit. Älskar den tidningen! Vid fem eller något så kommer Maggie hit, och vi ska gå och kolla på lite "öppet hus". Är såå stressad över det där med gymnasiet asså O_o! Usch. Men det är bara själva valet. Annars tycker jag att det ska bli underbart att äääntigen få lämna grundskolan!!!
Sen går tre år rätt fort, och "viiips" så är man arton och springer ut med vita mössor!!!! HÄRLIGT...!
Längtar som ***. Folk brukar säga att jag borde leva mer i nuet, de har rätt, men jag är rätt dålig på det. Längtar aaalltid till någonting!
Men det värsta är ju med folk som lever i "dåtid". Det är ju värre, eller?
Hehe ^^
Puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback