Kom just hem från

Tjo! Kom just hem ifrån öppet hus. Gick på kungsholmens och norra. Men ärligt talat, hittils så är det Franska eller Östra som gäller, eller Jensen! Sen så delade vi en aaaaas god macka på Subway! :). Mysig kväll vi har haft ändå! :)
Imorgon har jag ääääntligen dans! Ska bli SÅ kul! :D Och imorgon ska vi på studiebesök så jag kommer att få sluta tidigt! ;). Men det blir plugga efter skolan ändå :(. Men sen DANS! ;) Hoppas ni har haft en toppendag! Men nu ska jag visa er några AS SNYGGA ARMBAND och sen äta middag! :D
KRAM!!! :)
maggieeee :)
JA, du är söt på denne bild, och du har lagt ut värre på mig, typ dagen efter en viss lördag?

Kommentarer
Postat av: m

haha så sant bex :D då är vi kvitt raring :P

2010-01-21 @ 18:12:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback